بیانیه آیت الله سید محمد سعید حکیم در محکومیت کشتار شیعیان مصر
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان
طبقه بندی: مهدویت، وهابیت، ، |

آیت الله سید محمد سعید حکیم در بیانیه ای امروز سه شنبه، با محکوم کردن کشتار چهار نفر از شیعیان مصر، نسبت به محاکمه عاملان آن از سوی دولت مصر و قوه قضائیه این کشور دعوت کرد.

به گزارش موعود به نقل از شفقنا، متن بیانیه آیت الله حکیم به شرح زیر است:
«حمله تروریستی به شهروندان و محبان بی گناه اهل بیت(علیهم السلام) در مصر که منجر به شهادت تعدادی از آنها و زخمی شدن دهها تن دیگر شد  و همچنین کشاندن اجساد آنها در خیابان ها که عرق شرم بر پیشانی انسانیت می نشاند را به شدت محکوم می کنیم.
به همین خاطر دست خود را به سوی آسمان بالا می بریم و ملتمسانه از خداوند می خواهیم تا این شهیدان را مورد رحمت وسیع خود قرار داده و به مجروحان شفای عاجل عطا کند. از دولت و قوه قضائیه مصر می خواهیم تا در این جنایت احساس مسئولیت کرده و به محاکمه جنایت کاران و عاملان این جنایت و صاحبان فتاوای تکفیری و مواضع تحریک آمیزی که چهره اسلام را بدنام کرده اند، اقدام کرده و اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین جنایت های فجیعی در پیش بگیرند.از خداوند متعال می خواهیم که به تلاش های الازهر شریف و روحانیون  در گسترش فرهنگ اعتدال، طرد افراط گرایی، انزجار و تکفیر که هویت مسلمانان را بدنام کرده و وحدت ملت مسالمت آمیز مصر را برهم زده است، برکت دهد».
لاحول و لا قوة إلا بالله العلی العظیم
دفتر سید محمد سعید طباطبایی الحکیم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : محمد رضا زینی
تاریخ : 6 / 4 / 1387
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا